29 december 2011

Mvc och kaffepaus:)



Idag har jag varit hos mvc på vanlig kontroll.. alla mina värden såg bra ut och symfus måttet(eller vad det heter, magmåttet alltså:) låg alldeles på normallinjen.. Ida% sov baby och hade bara 140 i hjärtljud, förra gången var det 156.. Elias låg runt 140-150 så det kanske är en lillebror i magen, jag ändrar vad jag tror från dag till dag.. Det blir vad det blir och jag kommer bli överlycklig vad det än är! Vår baby och Elias syskon<3 Nu har lillebus lagt sig för vila och jag har använt vår julklapp från svarforaldrarna, en tassimo:) så kaffe och hms nya katalog i soffan för min del nu:) jag kollar in sportkläderna, LÄNGTAR efter att baby har kommit och jag ska börja försöka få tillbaka min vanliga kropp:) älskar att springa och det kommer bli mycket spring i vår-sommar.. älskar denna kombo med multifärgad sportbh och härligt grönt linne.. blir nog lite klickande på shop online senare;)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: