14 januari 2012

Allt för föräldrar-paket!


Tjiho! Har varit och hämtat min beställning från allt för föräldrars webb-shop! Dom hade jätterea nu i januari, och när jag beställde var det 60 procent på allt, inte så vanligt med rea på leksaker tycker jag. Så det blev lite smått och gott, bla. En docka som Elias ska få när han blir storebror:) Sin egna bebis liksom.. En speldosa till bebisen "hunden frasse" från teddykompaniet, En liten pippidocka(Elias har blivit helt galen i pippi, filmerna går varma här på tv) Stapelklossar med Alfons (present till lill-kusin som fyller 1) Nalle phu duplo (till kusin Alvin med) Sen en målarbok till Elias och en bok med Bamse:) Ska bli roligt att se Elias reaktion när han får sin pippi sen:) Ikväll har vi middagsgäster, ett par kompisar från Göteborg kommer förbi:) Blir baconlindade kycklingfileer med färskost fyllning, Ugnspotatis och en god sallad. Till efterätt tänkte jag mig en marängbakelse med chokladgrädde och physalis och chokladfigur.. Mmmm längtar till kvällen;)

Uppdatering: Han brydde sig inte alls mycket om pippidockan, ha ha, så fel jag hade..

Inga kommentarer: