26 januari 2012

Gratis babygrejer!

Om du är gravid så kan du få gratis-saker till dig och din baby. Det som jag har testat är Allt för föräldrars gravidpaket. Där fick man med massa rabattkupongen till olika ställen och lite gratisprodukter som man fick hämta ut i en butik, gratis body från kappahl bland annat:) Mycket nöjd med detta paketet:)

Sen var jag och hämtade ut ett paket från babyproffsen, Babybox. Man måste beställa från babybox och så kan man hämta utpaketet i olika babybutiker:) Detta paket var helt okej. Man får med en blöjspann med en rulle påsar, sen är rullarna skitdyra att köpa, så förra gången slängde jag den efter påsarna var slut.. Men den är bra, så denna gången ska jag kosta på mig påsrefillerna;) Sen har jag ju redan tipsat om en av mina bästa bajsblöjetips;) Sen fick man några blöjor, matningsskedar, reflex, nappflaska, rabattkuponger och våtservetter.. Bra att ha saker;)

Sen kan man få ett startpaket från Libero när man är på BB. Är du nyfiken på vad den kan innehålla, klicka här..

Alltid bra att få saker som man kan prova sig fram till vad man gillar bäst och vad man ska köpa i framtiden;) Någon som har testat något annat gravidpaket?

Inga kommentarer: