21 januari 2012

Lördag och myskväll!

Lördag idag, men ingen sovmorgon för det.. Upp vid fem med Elias, så nu ligger han och vilar för dagen, la mig själv på soffan en stund, men kunde såklart inte somna så det blir lite data nu istället.. Ute snöar det, fint.. Kanske kan bli lite pulkaåkning senare:) Mannen är iväg och hjälper en kompis med hans hus, så jag och Elias är själva tills eftermiddagen då vi åker och lämnar honom hos farmor och farfar för bus och passning. Och jag och älskling åker till Uddevalla för middag och bio<3 Så jag ska upp och rota i garderoben efter något som eventuellt ser okej ut på denna kroppen just nu;) och packa Elias väska så är det färdigt för idag. Skulle även behöva ta tag i min pysselhörna och rensa och städa, men det är tyvärr inget som lockar just nu..

Inga kommentarer: