24 februari 2012

Hos MVC igår.

Igår hade jag tid hos min barnmorska, allt såg fint ut. Magmåttet låg på kurvan, bebis ligger nedåt men är inte fixerad än. Mitt järn var 124 vilket är bra för mig:) Och blodtryck och urinen var bra. Hjärtljuden låg på 136, bebis har legat väldigt jämnt med hjärtljuden förutom första gången vi lyssnade då låg dom på 156, sen har dom legat på 136 som lägst och 142 som högst.

Igår var bebis helt galen på kvällen tryckte och sparka och var helt vild, det gjorde riktigt ont (bus-unge, du är för stark för klena mamma;) Och efter all rörelse igår så känns det som att bebis har kommit ännu längre ner. Nu känns det som att jag får ta till "ankgången" och gunga fram när jag går. Tror det kan vara att jag var igång så igår och när jag satte mig i soffan på kvällen så vaknade bebis och gjorde av med lite överskottsenergi;) Men jag hoppas att detta kanske gör att du snart vill titta ut till oss!

Jag tror ju att det är en liten son som ligger och kurar i min mage, men vad tror ni? Någon som vågar göra en gissning?

När har du tänkt att komma ut till oss hjärtat? Vi längtar!

1 kommentar:

Karolina, gravid i v. 40 ♥ sa...

Fina magen! snaaart är det dags för oss:)