12 mars 2012

Första dagen hemma ensam med grabbarna!

Nu är robins 10 pappadagar slut och idag jobbar han. Så jag är ensam med grabbarna, och det går så bra! Dom är supersnälla båda två! Vi har varit uppe ett tag och grejat i garderoberna, Levis har fått så sjukt mycket kläder att hänga in.. och jag sorterar ut vinterkläder och gravidkläder ur min garderob.. och in med vår-sommar kläder, det är bara himla tråkigt just nu, magen är ju fortfarande degig så jag ser bara tjock ut just nu:( men jag jobbar på att få bort magen, promenad varje dag med grabbarna i dubbelvagnen. Funkar jättebra när Elias ska sova:) Sen ska jag dyka ner i rabatten en sväng också, tulpanerna håller på att komma, så jag ska riva bort ogräset så får dom lättare att komma upp och ge oss vårkänslor!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: