9 januari 2012

Effektiv förmiddag!

Vi har hunnit massor idag, känner mig som en duracell kanin:) Först gav Elias mig "sovmorgon" till klockan sex, tjiho! (har haft några dagar med halv fem-fem uppgångar så det går förhoppningsvis åt rätt håll nu;) Hade morgonmys och fixade iordning oss, sen for vi iväg! Tankning, slängde på återvinningen, in på posten och hämtade mina paket <3 barnvagnen, mjukliften och tassimobeställningen:) Och tryckte in i bagaget, Vidare till Torp och veckans storhandling på Coop! När vi kämpat oss ut ur affären fick Elias en korv med bröd för han varit så duktig, han älskar korv! Hem packa in alla varor och en sovande kille, och montera ihop vagnen! Och testade att den passade i bagaget, Yes! Tyckte vagnen var jättefin och lättstyrd, men har inte provkört den än.. Så nu slappar jag framför datorn med en cappucino och beställer ifrån allt för föräldrars mellandagsrea, lite till Elias, lite till baby och presenter till lill-kusin(som fyller i mars, ha ha gäller att vara ute i tid) Snart vaknar nog min lilla grabb, då blir det lunch!

Inga kommentarer: