11 januari 2012

Nu har jag slutat jobba!

Igår gjorde jag mitt sista arbetspass på länge.. Från och med imorgon går jag på graviditetspenning fram till vår lilla skatt vill komma ut:) Jag har tyckt att min graviditet har gått jättebra än så länge, inte ont någonstans och inga problem med sömn eller nåt. (illamåendet i början har jag redan glömt bort;) Men det är som att nu när jag vet att jag inte ska jobba mer, utan ska vara hemma och ta det lugnt (Så lugnt man kan ta det med en 21 månaders buskille hemma) så känns det mycket mer, ont i ryggen, vaggar mig framåt, svårt att somna.. typiskt.. Men men är ändå i vecka 32 så det är väl inte konstigt om det känns.. Och helt plötsligt har jag insett att det är ju snart som den lilla kommer, om 8 veckor är det BF, och Elias kom två veckor tidigt, då kanske den kommer om 6 veckor, 6 VECKOR! shit, det är snart, det ska bli helt underbart och en rejäl omställning tror jag:) Längtar efter dig min skatt<3

Inga kommentarer: