12 januari 2012

Elias börjar på 15 timmars schema på föskolan:)

Nu när jag är hemma och är mammaledig ska Elias gå kvar på dagis 15 tim/vecka. Vi har valt detta eftersom han tycker det är roligt att komma dit och leka och han lär sig mycket där. Sen vill jag få tid till nästa barn att göra saker som jag gjorde med Elias, tex babysim, babycafé mm. Så idag har jag lämnat han på dagis för att åka hem själv! Känns verkligen jättekonstigt att lämna honom och åka hem igen.. Som tur är är jag inte ensam hemma idag:) Vi har varit hundvakter över natten och idag till världens sötaste och snällaste golden, Chessie. Är svärföräldrarnas hund. Är tyvärr skitkasst väder ute idag så några långa promenader är varken hon eller jag sugen på, blir mys inne istället:) Så med en kaffe i ena handen och en virkning! i den andra ska jag slå mig ner i soffan en stund och virka lite på mitt nya projekt. Visar er när jag är färdig:)

Inga kommentarer: