23 februari 2012

Dunderförkyld!

Dom senaste dagarna har jag gått runt och varit snorig och tätt i näsan, men idag har det varit riktigt jobbigt! Näsan är som en röd boll och ögonen rinner konstant, usch, om man får bestämma så känns idag iallafall inte som en bra dag att föda, fast det hade varit roligt att få ett barn idag då en liten prinsessa blivit född:)

Dagens planering ser ut ungefär såhär: Nu tänkte jag ta tag i alla våra papper, betalade räkningar igår och som vanligt slängde jag bara in papprena i en låda, men fasen va den ser ut! Så papper in i pärmar idag!
Sen är jag hundvakt idag, så en lång promenix hade suttit fint i detta underbara väder.
Efter det är det besök hos barnmorskan kl 13:30, förhoppningsvis mitt sista för denna graviditet;)
Och sen hämta gullungen på dagis och hem och laga mat och allt det där..
Denna fina tjejen är hemma hos mig nu:)

Inga kommentarer: